dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hundbesök!

Helloj!

Onepiecen och Gilmore girls har det varit idag, ett tag i alla fall:) Men innan det kom en hund på besök, Sigge och det är syrrans killes familjs hund som vi passar i helgen fast han får sova hemma för annars kan inte jag sova... Är inte så värst förtjust i hundar men tydligen gillar Sigge mig och han lyder så det går väl okej:)
 

Gjort svenska idag om olika författare och verk, är snart färdig:) Sen har det inte hänt så mycket mer för jag sov ganska länge idag:) Var på crazy friday igår, roligt:) Träffade tyvärr inte kusinen för han var hemma så det får bli en annan gång istället men träffade andra roliga folk:) Träffade på barndomskompisarna från Skara igen:P Ska titta på ett avsnitt till innan jag går och lägger mig, sov gott:)

Kommentera här: