dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rally-SM!

Tjenna!

Idag har jag inte sovit så mycket eftersom jag skulle på Rally-SM med Elon:) Vi åkte vid elva och kom hem vid fem:) Rally-SM är varje år på kullen och i 4:an, 5:an och 6:an tror jag har min klass som jag gick i då städat bajemajor och ett år sålde jag ju biljetter, var det förra året? Jaja men jag har ju varit där en hel del så varför inte åka i år:)
 
 
Finalerna var mest spännande, såklart men i slutet på varje lopp var det några som burnade och körde runt i cirklar och gjorde massa bromsspår och vad det rök när de gjorde så:P Vi kunde knappt se något för vi satt längst fram på läktaren som var närmast banan:P Blev ju ganska kallt där uppe så vi fick sitta i speakerrummet en sväng innan vi åkte hem:) Här hemma har jag inte gjort mycket, tittat på Superstar celeb och nu tittar jag på polisskolan:) Ha det gött och imorn är det kalas för kusinerna som fyllt i veckan men sov gott!

Kommentera här: