dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

PT-träning!

Hejsan!

Skola, jämn vecka och det innebär att jag inte har lika många sovmornar och lite mer håltimma denna vecka:P Det är faktiskt sant sorgligt nog men jag fick min sovmorgon idag:D Knep den sista parkeringsplatsen idag fas jag såg några som skulle gå till parkeringen för att de skulle åka men i alla fall så knep jag den sista:P Började med svenska och då gick vi igenom texttyper inför nationella:) Efter maten hade jag naturkunskap och började skriva om sinnescellen och på miljökunskapen fortsatte vi se på filmen och något mer filmklipp:) Den sista lektionen idag var fysik och den lektionen är som nästan alla andra fysiklektioner jag har haft:P
 



I bilen hem fick jag med mig Nisse, David och Jenny och de två asiaterna i baksätet sjöng för fullt:P Nisse sjöng också men det lät nog mest i bak:P En timme efter var det scouter och vi planerade inför helgens hajk:D God mat har jag hört att det blir, dock ingen gröt:( ... ;) När jag skjutsade hem ett gäng åkte jag vidare till min första PT-träning och det gick väl bra:) Pluggat lite svenska inför provet imorn och nu sitter jag här nyduschad:) Förresten så förra veckan fick jag mitt sista skolkort från västtrafik:P Sov så gott!

Kommentera här: