dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min döda mac!

Tjenna mors!

Inte bra att min mac dog precis efter jag slutat webbdesignen idag, den är ju bara 2,5 timmar lång fast vi håller ju på och grejar väldigt mycket i dreamweaver så det kanske inte är så konstigt att den dog men sen hade vi miljökunskap och vi håller fortfarande på med projektet:)
 

Efter maten hade vi kemi, kemiska beräkningar och jag fattar:D Så jag stannade kvar efter skolan och hjälpte Jenny lite och sedan satt vi allihopa och chillade i studielandskapet till de skulle på lektion och jag skulle hem:) Cellotrio med min lärare och Matilda:) Olivia har ju tagit studenten så nu har vi hittat en ny cellist:) Ni ska bara se, fyra blad på varje låt:P Roligt är det ju i alla fall och det är så kallt nu för tiden så onepiecen är på och raggsockar:) Ett fotbad nyss och Gilmore girls också:D Ha det bra!

Kommentera här: