dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kladdkaka gånger två!

Heeeeeeeeej!

Idag har jag bara haft en lektion:D Webbdesign i 2,5 h:) Fanns såklart ingen parkering idag heller vid skola så jag åkte till en enkelriktad smågata i kvarteret bredvid skolan och hittade en plats så det var bara att fickparkera och det gick galant:D Dock blev man lite stressad när tre bilar stod bakom mig, men men jag klarade det ju:D Efter att jag tjötade lite med mina klasskompisar åkte jag hem och åt, räknade lite matte och sen var det dags för cellolektion:D
 



Nu är det dags för trio- och kvartettspel igen:D Och Every breath you take, Guldet blev till sand och Ring ring står på listan:D I två låtar ska jag spela en annan klav så det blir roligt:D Mycket fjärde läget blir det också:D Sen har det ju varit Robinsonfinal idag och segraren blev Mirre:) Det stod mellan Mirre och Robban och det blev 3-0:) Precis innan jag satte mig i sängen bakade jag två kladdkakor tills imorn till mig och mina vänner:) Gott med deg sådär på kvällen:P Sov så gott och dröm sött:)

Kommentera här: