dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Födelsedagskalas för kusinerna i september!

Hejsan svejsan!

Födelsedagskalas för kusin Erik och kusin Sara idag:D Fast innan det kom farfars syster och man hit och fikade en stund:) Sedan skulle vi åka till de andra och självklart körde jag och då ville pappa åka med farfars syster och man istället men det blev bara männen som åkte ihop för farfars syster ville åka med mig och mamma:) Hon tyckte jag körde bra:) Det var trevligt att träffa släkten igen:) Jag och Erik firade lite extra med tomtebloss för oss pyromaner:P
 
 
Vi har bestämt att träffa på varandra på Stadt i stan på fredag, får se om det händer eller om man får andra planer men jag hoppas att jag inte får det:) Har ju längtat efter att kusinen ska fylla 18 eftersom vi båda är födda samma årtal men det skiljer ett halvår:P Tittat på några avsnitt av Gilmore girls också och vissa avsnitt har jag faktiskt inte sett än så spännande och vissa har jag bara sett halvvägs eller bara slutet så nu fattar jag ju mer:P Lättare att förstå också om man tittar i rätt ordning och inte hoppar från en säsong till en annan:P
 

 

Räknat lite fysik också eftersom jag har läxa men inte lika roligt som att spela cello:D Har tejpat ihop noterna så man slipper bläddra, dock är det fyra sidor så jag var tvungen att lägga till ett notställ:P Ni ska få se hur det ser ut sen men det är roliga låtar och jag får både spela basklav (vanlig klav) och tenorkval (en annan klav):D Det är bara att tänka en sträng upp så det är inte så svårt men om man spelar i fjärde läget så sätter det snurr i hjärnan men det är bara att spela många gånger så lär man sig och man hör ju också vilken fingersättning jag ska ta också eftersom man känner igen låtarna väl:) Dröm sött!

Kommentera här: