dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det var den dagen!

Tjabba tjenna hallå!

Ännu en ny vecka, ojämn vecka och det innebär sovmorgon imorn:D Svenska, naturkunskap, miljökunskap och fysik har jag haft idag:) På fysiken labbade vi:) Har jobbat med min inlämningsuppgift i webbdesign ganska mycket och jag har kommit en bit nu:) Efter skolan hade vi inga scouter eftersom vi hade en dagshajk men jag räknade lite fysik istället:)
 
 
 
Trodde jag hade PT-träning idag så jag gick dit, tränade på crosstrainern i en kvart som det bar bestämt men sen så kom aldrig min tränare så jag gick och frågade en annan, hon sa att han var bortrest och då kom jag på att han kanske hade bokat in mig nästa vecka men var inte så säker:P Han hade bokat in mig nästa vecka men då sa hon i receptionen, syrrans kompis att jag skulle gå tillbaka till crosstrainern fast jag orkade inte så länge så hon satte mig på löpbandet istället så att jag skulle gå i rask takt i en kvart:) Så blev det med det och hon ville att jag skulle komma tillbaka på torsdag, vi får se tycker jag:) Nu ska jag äntligen få sova ut ordentligt för det har jag inte gjort sen jag vet inte hur många dagar sedan:) Dröm sött!

Kommentera här: