dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

A-dag!

Heeeeeeeej!

Jag har haft A-dag idag:D Det innebär att lärarna jobbar medan eleverna tar ledigt:D Men jag har faktiskt räknat matte en stund så helt ledig har jag inte varit men jag har hunnit titta på många avsnitt av Gilmore girls igen:D Lustigt nog har jag inte sett så många avsnitt av första säsongen tidigare, de kanske inte sänds lika ofta som de senare eller så fattar jag bara inte att de börjar sända Gilmore girls förrän de är vid de mittersta säsongerna:P
 

Det var ju scouter idag också och vi började bygga vårt vindskydd:) Jag hämtade Lisen igen så vi åkte bild dit igen och sen skjutsade jag hem henne och Filip, en blivande scoutledare som är tre år yngre:) Av någon anledning vill killarna på moppe köra race mot mig men nej så blir det inte för jag vill inte att de ska skada sig men av någon anledning tänker de ha det med mig ändå, jaja:P Jag och Lisen ville gärna kolla på deras nya hus som de bor i och vi fick en rundtur och det är jättefint och stort hus och jag och Lisen pratade på som vanligt i bilen om allt möjligt:P Ha det gott och vi ses imorn hoppas jag:)

Kommentera här: