dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vem kan leva utan musik? Inte jag i alla fall!

Gonatten!

Skriver ett mycket sent inlägg för att vara vardag:P Idag har jag haft webbdesign igen:D Vi skulle göra en minibox och jag blev nöjd med min:D Jag är inte riktigt färdig än för jag ska inte ha det som är överst:) Texten skulle jag bara skriva ihop något så läs inte den:P Efter maten hade jag kemilabb med Nicke och sen skjutsade jag hem honom till sin lilla by på kullen:P
 

Här hemma har det varken blivit cello eller PT i sista sekunden så Gilmore girls säsong sex räddade mig och nu har jag bara två avsnitt kvar:P Lite tetris har det blivit också:P Spelade nyss piano och jag ställer frågan vem kan leva utan musik? Inte jag i alla fall för då hade jag haft så otroligt tråkigt och livet hade inte alls varit lätt att leva men det är tur att det finns:D i Helgen satte jag faktiskt upp trumsetet, det är aldrig försent att göra sånt:P Vi hörs och sov gott!

Kommentera här: