dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köra bil är roligt!

Hejhej!

På webbdesignen idag jobbade vi vidare med våra sidor och jag börjar känna mig nöjd:) Sedan hade vi miljökunskap och då pratade vi om vad vi ska ha på provet och på kemin gick vi igenom uppgifter som vi jobbade med:) Efter skolan drog jag, Jenny och Sara till affärer och kollade maskeradkläder eftersom det är Halloween på Stadt i helgen:) I brevlådan låg skolkorten:D Ni får se dem snart:P
 
 

När man kom hem åt man lite och sen åkte jag till cellolektionen och där fick jag en jätterolig låt:D Kan visa den en annan dag:) När jag hade spelat färdigt åkte jag till PT-träningen och idag körde jag hårdare än jag brukar:) Efter att jag duschat och ätit lite åkte jag och pappa till Skövde för att hämta syrran efter att hon åkt tåg:) Jag körde bägge vändorna även om det var snö, halt och lite läskigt för att det blåste så:) Ha det gött!

Kommentera här: