dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre år sedan farfar gick bort!

Hejsan!

Denna vecka har jag haft förmåga att komma iväg lite sent till skolan fast jag har haft tur att hitta parkering fort så det gjorde inte så mycket:P Först hade jag svenska och sedan följde jag med och fikade med Jenny, Kjörk, Johanna H, Irma och Emma:) Fast egentligen hade jag ont om tid eftersom jag skulle till fysiken fast jag hann:) På fysiken gjorde vi massa kopplingsscheman och det var ganska roligt faktiskt:P
 
 
 
På matten jobbade vi på som vanligt:) Här hemma har jag grejat med bloggdesignen 2013, var längesedan jag gjorde det men nu är jag igång igen:) Gilmore girls blir bara mer spännande för varje gång så jag vill ju se ett avsnitt till men jag måste sova så jag får kolla imorn istället men ha det gött!

Kommentera här: