dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åkte buss dit men körde bil hem!

Hellojsan!

I torsdags hade jag en jobbig dag eller mycket att göra-dag i alla fall:) Började klockan åtta och tyvärr fick jag inte låna bilen för mamma var tvungen att ha den så jag åkte buss:) Förra veckan åkte jag också buss och då försökte jag gå ikapp en klasskompis som går på norra eller portalen är det men det gick inte förra veckan, headset och långa ben är svårt att gå ikapp;) Men denna vecka funkade för vi satt ihop på bussen så nu behövde jag inte gå själv till norra:P Webbdesign i 2,5 h gick ut på att ha genomgång och labba lite själv med det vi lärde oss:) Sen gick jag till skolan och hade miljökunskap men då fick vi inget klassrum så vi letade och letade och fick till slut sitta på E-torget men jag tycker det är svårt att koncentrera sig men lite fick jag gjort:)
 
 
 
Sen käkade vi lunch och ena halvan i klassen hade håltimma medan de andra hade kemi så vi var några som gick till wayne's coffee:) Jag drack bara te denna gången och vi snackade lite klassresor och massor andra roliga saker:) Sedan hade vi kemi och då förberedde vi inför en kommande labb så vi skrev bara instruktioner och sen slutade vi:) Mamma hade kommit med bilen till stan för hon skulle ta tåget till GBG så då skulle jag ta den hem:) Sen när man kom hem hade man ungefär en kvart att äta, gå på toa för att sedan vara på gymmet för jag skulle träna:) Vi körde allt möjligt och direkt efter det skulle jag spela cello, jag hann som tur var:) Sedan hade jag lite rast i en halvtimme ungefär:P Då kunde jag äta mat i lugn och ro men sen ringde pappa och ville bli hämtad på jobbet så innan jag skulle på scoutmötet hämtade jag honom och skjutsade hem han och då var det dags för scoutmötet:)
 
 
 
Det var om kämpaleken, alla funktionärer som ska hjälpa oss med våra stationer och ledarna:) Har inte direkt någon aning vad jag fick ut av det mötet förutom att säga att jag kunde skjutsa men det är roligt att se alla som ska hjälpa till:) Precis när jag skulle åka hem träffade jag ett gäng som skulle prata om smågrupper så jag hamnade på det mötet också:P Fast jag hinner nog inte vara med men det är bra att veta att det finns:) Sen kom man hem och kunde pusta ut och efter någon timme eller två hämtade jag mamma i stan och det var vid tio på kvällen så den dagen var många saker:P Vi hörs!

Kommentera här: