dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Säsong fem, nu är det bara två kvar!

Heeeej!

Idag har jag gjort i stort sett inget:) Gjort i ordning frukost, tittat på Gilmore girls, gjort i ordning lunch, tittat på Gilmore girls, ätit en liten chokladkaka, tittat på Gilmore girls, gjort i ordning middag, tittat på Gilmore girls och gissa, en gång till vad jag har gjort? :P Tittat på Gilmore girls så nu är säsong fem klart och ska påbörja näst sista säsongen:)
 
 
Det var sista avsnittet som jag blev helt förvånad, Lorelai frågar Luke om de ska gifta sig:) Det visste inte jag innan:P Har tydligen inte sett så mycket från säsong fem tidigare:P 



Tänkte att jag kanske inte ska titta på Gilmore mer idag så jag satte mig här och skrivet inlägg och kollar Facebook:P En sak till, min balklänning har kommit:D Den är som jag har tänkt att den ska vara:D Har inte provat den än men ska snart men ni får se lite nu:) Får se vad jag ska hitta på nu men vi hörs!

Kommentera här: