dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

KK=KårKvarter=scoutledarmöte!

Hellojsan!

Idag är det sista veckan innan höstlovet:) Svenska, tolka dikter och noveller av gamla författare som levde på modernismen tror jag:) Efter maten hade jag naturkunskap och då pratade vi om celldelning och på miljökunskapen hade vi lite genomgång:) Sista lektionen var fysik och då gjorde vi sånt vi brukar göra:) Senare ikväll var det scouter som vanligt och då fortsatte vi bygga vårt kök:)
 
 
Vi hade scoutledarmöte efteråt och det kallas konstigt för KK och det är inte som man tror utan det betyder kårkvarter:P Lite roligt när man säger att man ska ha KK och så hör barnen det och fattar inget:P Lapplisa ska skriva en lapp så jag har väl en vecka på mig att göra den:) Har börjat titta på Gilmore girls sista säsongen:) Lite sorgligt att jag redan har börjat på sjunde, sista säsongen nu... Vad ska jag titta på sen då?! Får fortsätta titta på two and a half sen för jag är väl på fjärde eller femte säsongen tror jag:P Men snart ska jag lägga mig för jag ska upp ganska tidigt för att skjutsa föräldrarna till deras jobb eftersom jag behöver bilen:) Vi ses imorn, god natt:)

Kommentera här: