dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fyraårskalas!

Tjennixen!

I helgen har jag varit i Stockholm:) Det var jag, mamma, pappa, mormor och morfar som åkte:) När vi kom fram åkte vi till syrran och där fick mormor och morfar se lägenheten och sen efter någon timme skulle vi åka till kusinen Viktor och då fick ju inte alla plats i bilen så jag och syrran åkte tunnelbana istället:) När vi var framme så var även Viktors mormor och morfar där och då blir mina morföräldrar farföräldrar istället så vi inte förvirrar kusinen:P
 

Han fyller fyra år nästa vecka och då hade vi ett litet släktkalas i helgen så han fick många presenter:) Vi sjöng och han blåste ut ljusen:) Vi lekte också och sen blev det mat:) När det blev sent åkte jag, mamma och pappa till ett hotell som låg nära syrrans lägenhet fast hon var på en så kallad sittning med skolan så hon åkte redan innan vi åt mat:) Jag tog "tältsängen" och mamma och pappa skulle ut och gå men jag var så trött så jag stannade på rummet och la mig i sängen med godispåsen jag och Jenny köpte i fredags och då tittade jag på det sista av körslaget och fick reda på att Putte vann:) Har inte tittat på körslaget förrän nu men det är väl bra att veta vem som vann:P

Kommentera här: