dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra torsdagen i oktober!

Hejsan!

Webbdesign och kemi har stått på schemat idag:) Jobbade med menyer på webbdesignen, kom på att jag borde jobba med bloggen 2013 men det tar vi när jag har tid:P Sen åkte jag direkt till marknaden:) Gick där i två timmar för sen var det cello:) Det var massor som kände igen mig och det gulligaste var att ett barn som går på den förskola jag jobbade på i somras sa hej till mig och när jag precis hade sagt hej och sen gått vidare hörde jag att hon skrek mamma! mamma! Hon sa säkert att jag hade hejat på henne:)
 
 
Träffade givetvis några i orkestern och scouter:) Alltid roligt att träffa folk:D Köpte godis som vanligt och sen disktrasor för att jag sponsrade några nior så de kan åka till Spanien:) Imorn har jag bara matteprov så jag slutar tidigt:D Hoppas det kommer gå bra men ha det gött!

Kommentera här: