dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vila och ta det lugnt!

Tjenna!

Vila och ta det lugnt är många som har sagt till mig idag:) Jag mår fortfarande bra tycker jag och är dock nog fortfarande i chocktillstånd. Idag har jag bara vilat och tittat på two and a half men:) Gjorde en halv kladdkakedeg men jag orkade inte mycket...:)



Massor som har ringt och smsat mig och det är väldigt snällt:) Först var det Maja och min cellolärare:) Sedan sa jag till Lisen och hon hoppades att jag blir bättre och hennes mamma ringde också och frågade om olyckan:) Jag skulle vara med på Ska'ut blå nu men jag fick inte det så min handledare ringde och frågade hur jag mådde och nyss frågade en i orkestern:)



Idag ringde rektorn på den förskolan jag sommarjobbade hos 2010 och sa att jag skulle jobba två veckor:) Det kanske blir mer men dem två veckorna är bestämt i alla fall:) Känns bra, två veckor i Juni:) Nu ska jag väl fortsätta och vila och ta det lugnt som alla säger så ses vi imorn!

Kommentera här: