dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Regn, regn och regn!

Tjenna!

Idag har jag övningskört igen:D Bokat lite mer tider nästa vecka också:D Sen har jag bara haft en lektion, fysik och det gick som vanligt:) Sedan väntade jag på att maten skulle öppna med Sara, Husse, Jacob och Annie:) Idag var det BBQ-dag och då åt vi ute även om det småregnade lite:P



Sedan satte vi oss i soffan i E-torget och då kom Maja, Emma, Vivian och Monica också:) Sen började samhäll för några och då satt vi andra kvar men de kom ner igen för de skulle jobba någon annanstans:P Så vi satt och pratade tills lektionen var slut medan de jobbade och då spöregnade det:)



När skolan var slut gick jag och handlade lite linnen, shorts och en bikini eftersom jag inte kände för att åka hem och när man har varit ute ett bra tag slutade det med att fötterna var dyngsura och då är självklart en dusch väldigt bra, en lång:P Sedan har jag inte gjort så jättemycket men vi hörs imorn!

Kommentera här: