dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prov i aulan är inte lika roligt som det låter!

Hejhej!

Engelskt nationellt prov i aulan är inte så jätteroligt men det kändes ganska bra när jag gick därifrån:) Sedan hade vi ett långt hål och spenderade det med att sitta i E-torget och prata:P Efter maten hade jag biologiredovisning med Johanna och Niklas och det gick bra:) Efter den långa rasten hade vi fysik och gick som vanligt igenom på tavlan och den sista kvarten fick vi jobba i boken, man hinner jättemånga tal på en hel kvart:P



Efter skolan skulle jag gå till bussen men ville egentligen inte det men som tur var hittade jag David och Adam som skulle gatumusicera lite så jag lyssnade en stund på dem:) När jag kom hem så har det bara varit slappa för jag är jättetrött och imorn är det konsert tidigt och sedan kusinens konfirmation direkt efter så det blir en dag till då man ska upp tidigt:P Sov så gott:)

Kommentera här: