dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pandasvans!

Tjennixen!

Sovmorgon stod på schemat, tredje dagen i rad och det kommer bli den fjärde imorn:P Jag började med att äta frukost som vanligt men utanför fönstret var det två personer som jobbade med att lägga nya platter utanför vårt hus:) Jag känner ju dem, Lisens pappa och jag tror det är hennes farfar också men det blir lite pinsamt där när man käkar frukost:P



När jag gick till bussen så lyssnade jag på P4 Skaraborgs radio för Adam och David var med där och bilden är tagen från P4 också:) Deras nya duo, Pandasvans heter de, spelade på torget idag för de ska gatumusicera i stan på lördag:) Jätteduktiga med deras låtar och jag ska lyssna på lördag:) Sedan hade vi temaredovisning och det gick sådär:)Efter redovisningen så slutade man:D Jag och Adam tappade dock bort de andra i gruppen så vi åt själva och sen skulle vi gå till replokalen men istället hittade vi Vivian, Sara, Emma och Maja ute vid affärerna:) När jag skulle till körlektionen slutade det med att Vivian fick låna mitt skolkort och jag fick låna Adams autoladda-kort och skulle fylla på det för annars kom inte Vivian dit hon skulle:)



Länkar på bilderna till deras twitter och facebook, Pandasvans:) Efter körlektionen hade jag drygt en timme på mig innan jag skulle dit igen på körteori:) Så jag begav mig mot David och Adams kompis som sålde jordgubbar:) Sedan tänkte jag gå till resecentrum och fylla på kortet som jag lånade av Adam men jag visste inte hur mycket än så jag försökte få tag i han och jag råkade ringa på hans gitarrlektion:P Så det enda svaret jag fick var gå till musikskolan så det gjorde jag och fick vänta en lång stund:P Jag hann dock inte gå till resecentrum men jag fick i alla fall ett svar och sen snabbt till körskolan:)


Hela den lektionen kände jag att jag bara ville gå på toa, väldigt jobbigt:P Idag fick jag till och med komma fram som ett exempel:P Jag skulle stå och visa mina fina bågar för de är tydligen i vägen när jag ska se åt sidan utan att behöva vrida huvudet:P Det var den sista lektionen så nu är det bara riskettan, halkan, teoriprovet och uppkörningen klar så får vi se vad som händer:) Sen var det bara att åka hem och nu sitter jag här och ska strax sova:) Ha det bäst!

Kommentera här: