dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista temadagen!

Gokvällen!

Min näst sista temadag har jag haft idag, lite sorgligt nog:) Vi jobbade på som vanligt med kulturlandskapet:) Blev lite solning på köpet också, i alla fall på matrasten:D Det var vårbuffé idag och man fick rabarberpaj med vaniljsås efteråt:D Vattenmelon fick man också men jag gillar inte det, eller jag har inte ätit det så Husse typ tvingade mig att smaka en bit av Adams vattenmelon eftersom alla andra redan ätit upp men jag tyckte inte det var något vidare jättegott:P



Efter skolan skulle jag på husrådsmöte, det sista för denna terminen men det kom bara fyra stycken så vi ställde in:P Får se när det sista blir och jag hoppas inte på att bli den nya ordförande för det vill jag helst inte:P Sedan var det körteori igen och nu är det bara två gånger kvar:) Ska köra imorn, första gången sedan krocken…:) Här hemma har jag inte gjort något speciellt, skrivit här i bloggen bland annat och lagt över kort från del Blå:) Nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentera här: