dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lektioner inställda, varför då men jag klagar inte!

Tjenna mors!

Övningsköra med läraren funkar bara bättre och bättre nu:) Jag har bokat in tre tider nu de kommande två veckorna:D Idag var det premiärdag för att ha på sig leggings:D Dock blev det inte färgglada men jag stod ut med svarta idag:P



Sedan hade jag fysik och då gick vi igenom på tavlan bara:P Sedan så slutade jag:D Fast jag fick inte reda på det förrän två timmar efter fysiken men spelar roll:P Jag var på stan Monica, Vivian, Maja, Emma och Jenny för vi letade efter en fin tröja till Emma, hon har en speciell dag imorn om hon inte bangar men det hoppas jag inte:) Sedan kom vi till skolan och hämtade upp Sara och Adam så vi gick på stan lite till:P



När några gick till biblioteket och några till samhällskunskapen gick jag och lämnade tillbaka min svenskbok, gick till körskolan och bokade tider och det var något mer men glömde av det:P Efter skolan gick jag, Jenny, Emma och Sara på stan en stund och åt på elake innan bussarna gick:) Trevlig dag med bara en lektion och här hemma blev det lite popcorn och träna lite inför engelska nationella imorn, önska mig lycka till! Ha det bra:)

Kommentera här: