dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Konsert i Nossebro!

Hejhej!

Idag hade jag inte någon fotografisk bild så sovmorgon för mig:D På svenskan var det ett himla tjöt om vilka och vem som skulle redovisa och det blev bara två grupper denna gången och typ 16 grupper nästa gång:P Jag och Jessica blev först ut och jag blev den absoluta första personen ut, hoppas det gick bra:)



Jag var med på samhällskunskapen och det var en liten rolig diskussion där med:P Efter maten hade vi engelska och då kollade vi klart på filmen, Angela's Ashes:) Sedan var skolan slut och efter någon timme övningskörde jag och det gick bra tycker jag:) Dags för teorilektion, den tredje och näst sista:)



Dt blev snabba ryck till Nossebro för jag skulle spela cello:) Alla skulle vara med och öva lite innan men jag kunde inte så jag var bara med på konserten istället:) Jag fick en instruktion, vi spelar ganska snabbt nu så försök häng med:) Det gjorde jag, jag har längtat jättemycket att få spela lite fortare än vad vi gör i orkestern så idag var jag jätteglad:D Men nu ska jag sova så dröm sött:)

Kommentera här: