dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känns riktigt bra att hämta ut sina egna paket alldeles själv!

Heeeej!

Idag har jag gjort massa uppdateringar och installationer på min dator och jag blev nöjd och mindre nöjd men jaja:) Efter maten cyklade jag iväg till ICA och hämtade ut ett paket för tredje eller fjärde gången sen jag fyllde 18:P Känns bra att få brev och hämta ut paket som är mitt:D Har fått ett VISA-kort nämligen, ett grönt:D Min digipass är också grön:D Banken fattar verkligen vad min favoritfärg är:P



Jag har övningskört också och det gick mycket bättre än uppdateringarna:P Idag körde vi bara runt här i orten och vi körde nästan överallt eftersom det inte är så stort;) Jag närmar mig ett körkort säger pappa så innan jag börjar trean hoppas jag att jag kan hålla i mitt egna körkort:P Ha det gött så ses vi nästa vecka för idag är det söndag;)


Kommentera här: