dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hängas upp i ett träd eller bli dränkt?!

Hejsan!

Igår skrev jag ett nationellt matteprov i C-kursen i ungefär tre timmar men man fick sitta i fyra timmar om man ville:P Det roliga att sista uppgiften som rekommenderades att sitta i en timme och räkna gjorde jag på en kvart eller något för den tyckte jag var lättast och jag måste bara ha rätt på den för det känns verkligen så:) Under tiden mina andra vänner som hade fysik så gick jag med och köpte en grej som vi ska ha till karnevalen:) Det var jag, Johanna G och Jacob som gick och jag tog inte med mig plånboken smart som jag var men Jacob köpte en till mig så länge, kostade ju bara 30 kr eller något sånt:)



Det blev att steka lite i solen resten av den långa håltimman som varade i 1,5 timmar efter att vi kom tillbaka till skolan igen:P Vi fick absolut inte börja fysiken tidigare för vår lärare! ;) Efter skolan åkte jag till stranden där Jenny och hennes kille, Emma och Adam drog efter provet och det slutade inte så bra:P Jag visste inte vart jag skulle men jag gick av vid rätt hållplats men sen så gick det inte så bra:P Efter en halvtimme var Jenny och Adam tvungna att hämta mig för att först skulle Emma göra det men hon ville inte så då försökte jag hitta med min mobil, karta och kompass men det funkade inte så tillslut gick det inte:P



Jag lyckades komma dit efter Maja och Vivian som stannade kvar i stan för körlektion men de hann till stranden innan mig i alla fall:P Jag badade tre gånger eller doppade mig tre gånger för det var långgrunt:P Efter några timmar skulle vi handla mat inför grillningen och då var det jag, Vivian, Adam Jenny och hennes kille som åkte och vi fick med det mesta:) Jag köpte korv, potatissallad och mer till mig:) Hade kladdkaka med mig också:) Sen så grillade vi och gjorde en eld på stranden som jag fick sköta, den mesta tiden i alla fall men jag var inte själv heller:)



När vi badade så tyckte jag både att Emma och Adam var så sega på att doppa sig så jag skvätte vatten på dem:P Emma badade inte så mycket mer men Adam gjorde det så jag skvätte några gånger till på honom, han hotade med att dränka mig eller hänga upp mig i ett träd:P Tillslut sa Jenny att hon skulle doppa sig om Adam dränkte mig och då hade jag bytt om till riktiga kläder så Adam dränkte mig...! Jag var blöt resten av kvällen men tur att dusch finns när man kommer hem så jag slapp frysa när jag sov:P Ha det gött:)

Kommentera här: