dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gamla vattentornet!

Gokvällen!

Jogga två varv runt spåret om man var nöjd med coopertestet och orienteringen:) Vi var väl sex eller sju som joggade/gick två varv, nästan två varv:P Efter maten hade jag fysik istället för matte så då räknade vi bara på våra uppgifter i boken:) På kemin gjorde vi inte något speciellt:)



Med kameror i handen gick vi längst upp i gamla vattentornet på fotografisk bild:) Det var inte lite många trappor det! När man skulle gå ner skakade benen, stackars mig men ner kom jag i alla fall som tur är:) Bra utsikt hade jag:D



På scouterna idag var det sista måndagen för nästa gång är det avslutning, på söndag:) Då är det sjösättning och jag ska hjälpa till med det:) Idag täljde vi och grillade korv hos Erik:) Trevlig för-avslutning på denna termin och detta läsår:) Sov så gott så ses vi imorn:)

Kommentera här: