dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag och ska'ut blå!

Tjenna!

Denna dagen sov jag med tofs i håret i soffan:P Inte så skönt och väldigt trångt men det var en bra förberedelse inför ska'ut blå:P På förmiddagen var jag tvungen att packa det sista som skulle med:) Efter maten klockan tre satt jag i bilen och åkte mot Surte:D När jag och mamma skulle till ledarna så hittade vi inte dit pga allt vägarbete och då stämde ju inte kartorna så till slut sa mamma att vi frågar någon och det gjorde vi och då sa jag att vi tar fram min mobil och min karta och det funkade:D



När jag kom dit sa alla ledare hej och frågade om olyckan och var väldigt snälla:) Min handledare Sandra sa att den andra, Emanuel att han kunde bära min väska när vi går till patrullen om jag inte skulle orka:P Det behövdes inte men det kändes bra att det fanns en sån möjlighet:) Innan vi åkte till Fårö var vi på ICA och ledarna skulle köpa något gott till oss "elever":) Vi fick godis men Emanuel tänkte köpa surströmming till oss och sen skriva något annat på en etikett och öppna den och sedan springa iväg;) Men han sa sedan, "Nej, Rebecca är ju här":P Tur att jag var där;)



Sedan kom vi till Fårö:D De välkomnade mig tillbaka och frågade om bilolyckan:) Sedan började vi med maten, en ganska god gryta blev det:) Efter maten körde vi chip, en jätterolig lek:D Jag höll på att garva ihjäl mig och sedan sa de att alla hade fått ett namn och mitt bestämdes senare och det blev Flytan, återkommer till varför:P Efter att alla diskat gick vi in och la oss under presenningen och myste:) Vi åt mackor, drack blåbärssoppa och varm choklad:) Sov bredvid Victor, till och med på hans liggunderlag eftersom vi alla la oss precis bredvid varandra och då låg jag ytterst så jag fick hoppa in:P Ha det gött så länge!

Kommentera här: