dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första gången i år gräset är klippt av mig!

Hejhej!

Idag började jag med en övningskörningslektion och massa rondeller så att jag inte blir alltför rädd för dem:) Det kändes bar att köra igen trots krocken i huvudet men det kan vara en bra fördel att ha varit med om något sånt också:) Sedan började fysiken och efter maten hade vi religion:)



När skolan var slut och jag skulle gå till bussen satt Jenny i busskuren:) Hon väntade på sin syster som hade hennes busskort så medan vi väntade gick vi till torget där Emma, Vivian, Maja och Adam fanns:) Sedan åkte alla utom Adam och Jenny hem och då tittade vi på hårfärg till Adam och sen kom Jennys syster:) Här hemma har jag klippt gräset och bakat en kladdkaka till fikat imorn för vi ska ha nationella i matte C:) Så nu ska jag sova men ha det så bra!

Kommentera här: