dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flytvästar, check!

Hejsan hejsan!

Nu är jag hemma igen och det var roligt igår kväll med vännerna:) Det slutade med att jag, Adam och Jennifer sov över hos David:) Två man sov i soffan och de andra två sov i sängen:) Den kortaste och den längste delade på soffan medan vi som är jämnlånga tog sängen:P



Vid niotiden var Adam och jag iväg i affären och köpte frukost så det blev ägg till omeletter, mackor och bacon som killarna fick laga:P Sen kom mamma och vi åkte och köpte flytvästar som jag ska ha på ska'ut sen så nu är det fixat:D Det blev en kontroll till kameran istället för att använda självutlösaren:) Lite pennor är alltid bra att ha också;)



Nu är det plugg som gäller och sen ska jag titta på Adams band som ska spela ikväll på ett 18+ställe:) Vi hörs någon dag, ha det gött!

Kommentera här: