dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flytan

Tjabba tjenna!

Nu kommer jag till hur jag fick namnet Flytan av Fårö:) Det var så att jag skulle ta med skärbräda, diskborste och flytvästar som gemensam packning:) Eftersom jag inte kom så var de tvungna att skära mat på stenar och diska med händerna:P När jag kom så blev det jätteglada att de slapp detta och jag hade flyt att ha med mig sakerna;) Inte den riktiga förklaringen men det kommer mer:)



Jag hade med mig fyra flytvästar också och det var bra att jag hade dem när Axel, Victor, Malin och Anna åkte i risflotten för den sjönk ju efter ett tag:P Det var jättejättekallt och om de inte hade flytvästar på sig så hade de nog fått en chock osv så de kände sig trygga när de hade flytvästar på sig:) Jag blir då Flytan:P Ha det bäst!

Kommentera här: