dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två prov och en jobbig sak efter det!

Hejhej!

Idag skulle jag låna om min svenskbok men på vägen fastnade jag hos Tilda som kollade på Djungelns drottning:P De känns ju inte som om de tjejerna är så jättesmarta men jaja:P Sedan hade vi fysik och efteråt hade vi engelskprov och det kändes helt okej:) Jag svarade i alla fall på allt:)



Efter maten hade jag ett till prov i religion och det var lite svårare tycker  jag, hoppas det gick bra:) Sedan slutade jag men jag följde med och hade samhällskunskap så jag var med Emma, Victor och Johanna som höll på med ett projekt:P Sedan hittade jag Adam som skulle följa med mig till ett ställe och det gick bra där med, vågar inte säga vart men jag ska dit själv nästa vecka:)



Efteråt kände jag för en fika så vi fikade och jag var tvungen att välja precis allt själv:P Han tvingade mig att äta upp precis varenda liten smula även om det kändes som jag skulle spy och jag missade bussen pga det även om Adam skjutsade mig:P Istället åkte jag direkt till min släkting och övade engelska med en kopp te:) Här hemma har jag inte gjort så mycket förutom temaarbetet:) Sov så gott!

Kommentera här: