dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Träna gamla nationella, om och om igen!

Tjenna mors!

Idag har vi haft fysik och då skrev vi ut vart R skulle vara, ni fattar inte och jag orkar inte förklara:P Sedan hade vi engelska och då gjorde vi hörövningar, gamla nationella eller övningsuppgifter till årets nationella:) Gick väl sådär och efter maten hade vi religion och då jobbade vi med judendomen:)



Sedan är ju jag anställt som skådespelare så jag var ju med på samhäll också fast jag spelade bara spel istället:P Jag är riktigt duktig, kom etta flera gånger:) Efter skolan har jag tränat Engelska med pappas kusin och jag övningskörde dit:D Jag var felfri idag:D Jag tog lite kort på Adams gitarr i onsdags för jag behövde göra något annat att tänka på efter den där redovisningen:) Ses imorn!

Kommentera här: