dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spelat cello tills fingrarna var röda och svullna!

Tjennixen!

Idag har jag i stort sett ägnat dagen åt att spela cello:D Har nästan spelat igenom allt jag har och kan:P Det kändes som jag inte har fått spela på länge och nu tyckte jag bara att det var riktigt roligt att spela:D Dock började fingrarna svullna och var alldeles röda men sak samma;) Efteråt spelade jag piano också:D Det var också riktigt roligt:D



Har försökt plugga lite men jag är så förvirrad om precis allting så jag klarade inte av att plugga så mycket, kanske beror på att det är sommartid nu;) Kom på att jag måste ställa om mina klockor nu, glöm inte det nu lilla jag! ;P Har inte gjort så mycket mer och jag hoppas verkligen att det bara blir  varmare och varmare ute nu:) Ha det så bra!

Kommentera här: