dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rundpingis flera gånger om!

Heeeeeeeeeej!

Idag var det pingis på idrotten:D Vi körde rundpingis på sex pers:) Jag kom till final de tre första gångerna för sen gick det bara dåligt:P Det var jag och Husse som kom till final de två första gångerna och han vann med 5-1:( Sen kom jag och Adam till final och jag utklassade honom med 5-0:D



Jag gillar inte att få bollen av de när vi körde rundpingis så jag började bli sur och då började det gå dåligt för mig för jag åkte ut hela tiden:P Sen kom David men sina skruvar som inte heller gick bra;) Pingis är alltid roligt så jag var glad ändå:P Sedan hade vi matte och kemi:)



Jag brukar ha fotografisk bild på måndagseftermiddagar men vår lärare var mammaledig så vi skulle bara ta närvaro av en annan lärare och sen fick man göra vad man ville:) Jag satte mig i A-hustorget och väntade på några i klassen som hade psykologiprov så jag frågade alla hur det gick medan jag jobbade med min gif-fil:) Har gjort tre stycken nu:D På scouterna var vi ute i skogen och täljde och lekte:) Imorn är det tisdag och cello, ska spela igenom min läxa så vi ses!

Kommentera här: