dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Projektarbeteprat och vi är redan igång!

Helloj!

Idag har det hänt mycket:P Först jobbade vi med temat och då jobbade vi på bra och efter fikat började våra lärare prata om vår resa till Polen:D Jag är riktigt taggad nu:D Kommer bli jätteroligt ju:D Sedan skulle vi äta men då blev det lite knepigt;) Adam var tvungen att fixa sina gitarrer och då följde jag med:P Sedan hittade vi inte Jenny och de andra i matsalen så vi satte oss vid Ellen och när hon hade gott så kom Jenny och dem och även Monica och Emma:)



Efter maten pratade lärarna om projektarbetet vi ska ha i trean och det är bestämt att jag ska vara med Jenny och Adam:) Vi började redan fixa lite med det så nu är två mail skickade från min adress:P Lite pirrigt och min körskolelärare smsade mig idag och frågade hur det går med körandet för det var jättelängesedan jag körde nu:P Ska boka en körlektion snart för jag vill verkligen ha körkort innan trean:D



Efter skolan gick jag, Jenny, Sara och Adam till polisen och frågade en sak om pass och sedan följde jag och Adam med Jenny till hennes arbetsintervju för hon var jättenervös:) Då upptäckte jag att det var en halvtimme kvar till bussen och vi var ungefär vid resecentrum så vi gick till replokalen och Adam skulle testa en grej inför hans spelning som har varit nyss:) Sedan åkte jag hem och då har jag pluggat biologi och engelska, Emma ringde också och undrade lite saker:) Trevligt men nu måste jag packa väska och sedan sova, ha det bäst! :D

Kommentera här: