dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Plugga, plugga, måste missa scouterna pga plugg, inte roligt!

Hejsan på alla!

Idag är det måndag vecka tio och då började jag skoldagen med ett svårt idrottsprov:) Det var massa frågor och jag kunde inte så jättemycket men jaja. Efter lunchen var det matte och då började jag på ett nytt kapitel, hoppas man fattar lite bättre på detta kapitel nu då:)



Vi har haft kemi också och då satt jag mest och kollade på vad Jenny och Adam målade för något på ett konstigt spel:P Sedan hade jag fotografisk bild och då hade vi vikarie på vikarie:P Efter skolan följde jag med Jenny, Jennifer och Irma till arbetsförmedlingen för Jenny och Irma ska på jobbintervju snart:P Innan bussen gick köpte vi glass:P Efter skolan har jag inte gjort så mycket förutom att plugga biologi men vi hörs imorn!

Kommentera här: