dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Påsklov, fast det börjar på måndag men det är lov nu!

Heeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag först legat på soffan och degat hela förmiddagen:) Har haft jätteont i magen men nu är det bättre:) I eftermiddags skrev jag färdigt min insändare i svenskan:) Den handlar om att glesbygden ska få vara kvar:) Mellan de olika styckena spelade jag cello, en paus är bra ibland i typ en timme:P



Som sagt har jag spelat cello:D Har övat med min visselpipa också:D Har faktiskt inte gjort så mycket mer och idag är det sista mars och det betyder att det inte är långt kvar till min födelsedag:D Jag längtar och jag såg när mamma beställde en födelsedagspresent från nätet idag eftersom hon inte fattade vad jag ville ha:P Imorn ska jag vara i stan för Maja åker bort snart:) Ses imorn!

Kommentera här: