dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lösningen är att vi ska använda solenergi, biogas och vindkraftverk!

God kvällen!

Idag har jag börjat 10:45 vilket inte jag brukar:D Fast jag var redan i skolan vid nio eftersom temagruppen kände för att träna lite innan:) Redan igår visste vi att Emma var sjuk:( Jag och Niklas tränade in halva hennes var och precis när man kom in i klassrummet så sa de att Victor också var sjuk och hans texter hade vi tyvärr inte så vi kunde inte redovisa hans del:(



Jaja, nu var vi bara tre och vi började träna:) Bestämde vilken ordning och hämtade kartan och sen kom man igång men att börja skrika lite på skoj för det här temaarbetet har gått mig på nerverna! Jag fattar inte fortfarande vad uppgiften går ut på men jaja:P Nu är det klart och vi redovisade väldigt bra men sen när vi kom till att lärarna skulle fråga massa frågor om häftet, då gick det i alla fall hyfsat bra:)



Nästan direkt när jag kom hem övningskörde jag:D Vi körde lite överallt ute på landet:P Ska säga att jag var vilse många gånger men det var tur att pappa visste vart vi var:P Jag har tränat på att backa ganska mycket och nu har jag köpt en födelsedagspresent till syrrans kille som fyllde år för en vecka sedan ungefär;) Bättre sent än aldrig:P Ska duscha och sen sova för det lär behövas, god natt!

Kommentera här: