dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag som var så snäll som sprang till busshållsplatsen när vi var sena!

Heeej!

Idag började jag morgonen med att sova på bussen:) Fick ett sms där det stod att jag var söt när jag sov:P Tittade mig omkring och började undra hur Elon kunde se mig men jag såg henne aldrig:P Hon satt på en annan buss och såg mig när den bussen körde förbi min buss:P Det är tre som har sagt det idag, tackar och tar emot:)



Sedan hade vi håltimma och då sov jag igen;) Alla i klassen bara tjatade om biologin och jag orkade inte lyssna:P Efter maten hade vi geografi och sedan biologiprov:) Läraren hade inte kopierat provet till alla så medan han gjorde det så vägde jag lite på stolen:P Det är sånt man kan göra när man sitter längst bak, måste ju prova det också någon gång:P Provet kändes helt okej som tur var:)



Sedan hade jag fysik gånger två eller en fysiklektion och en fysiklabb:) På labben gjorde vi ganska roliga saker, jag och Maja hade teamwork:) När jag åkte bussen hem så var det en från Adams band där, Elin:) Vi satt och pratade hela vägen på bussen och då beslutades det att jag skulle komma till livekarusellen för hon skulle spela här i den lilla orten och jag hade inget annat för mig så varför inte:)



Skulle möta upp Adam och David men de är som de är... De stack hem till David och åt utan att säga något till mig och då fick jag gå till Elin själv:) Det gick ju bra, hoppas jag lugnade ner hennes nervositet lite:) David och Adam kom sen efter en halvtimme eller något och då lyssnade vi på bland annat Elin:) Sedan gick vi fyra hem till David och då skulle Elin äta lite och jag satt och läste tidningen medan David och Adam spelade och sjöng lite:P Kom att tänka på att jag är profilen i tidningen nu fast på webben:P



Eftersom vi var sena till bussen och jag inte bar något så var jag tvungen att springa till busshållplatsen så att vi inte skulle missa bussen men det gjorde vi inte:) Jag och springa hör inte riktigt ihop heller men jaja:P Nu sitter jag här och imorn ska jag åka till Göteborg, hare gött!

Kommentera här: