dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Har sett Hungerspelen på bio nu!

Heeeej!

Igår var det en knepig dag:P Jag gick ungefär sammanlagt 10 km:P Ovanligt;) Först hade jag matte på morgonen och sen hade vi miljöare håltimma i fyra timmar medan kulturarna slutade:( Under den håltimman gick jag, Emma, Maja, Vivian och Monica till torget och solade lite:P Sedan gick vi hem till Vivian och hämtade Majas cykel som stod där och sen åkte Emma hem och vi andra satte oss i studielandskapet och slösade bort vår tid på våra macar:P När tiden var inne för fysik så jobbade vi som vanligt i våra böcker och sedan hade jag och Maja fysiklabb:P Vi skulle göra massa saker och i slutet stod jag bara och studsa den där tennisbollen som vi hade dränkt i vatten för det var en labb:P Jag var tvungen att få ut vattnet ur tennisbollen:P



Efter skolan tyckte jag att det var onödigt att åka hem eftersom jag skulle tillbaka in i stan igen och jag skulle vart hemma i 1,5 h och det kändes onödigt:) Istället frågade jag Adam och David om jag fick komma till dem och det fick jag:) Jag följde Maja till hennes träning och sedan promenerade jag till Adam och David:) Det tog typ en halvtimme:P



Nästan direkt när jag kom så skulle vi gå till en annan av deras kompisar som också var där och det var några kilometer:P Så sammanlagt gick jag ungefär 10 km:) Vi stannade hos henne en stund för vi skulle ta en stadsbuss tillbaka för vi orkade inte gå:P Sedan åkte Adam hem till sig och jag och David gick till bion för att se Hungerspelen:D Vi väntade på Maja och Monica också och jag köpte som vanligt popcorn och en mer:D Jag tyckte filmen var jättebra och man saknade kanske några scener men jag tyckte ändå att de gjorde detta jättebra:) Det var den dagen och när jag och David gick den sista biten så haltade vi nästan för att vi hade ont i fötterna, men men:P Hare gött!


Kommentera här: