dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cinemagraph!

God dagens!

Idag hade jag förts fotografisk bild och då höll jag på med uppgiften cinemagraph:) Man ska filma och sen ska man göra en stilbild av det hela men det är bara en liten rörelse som syns:P Det är jättecoolt:D Har gjort två idag men jag är inte riktigt nöjd med redigeringen så jag ska redigera igen:)



Sedan hade vi svenska och engelska och vi fick tillbaka engelskprovet och jag klarade det:D På biologin så jobbade jag med Johanna H och Niklas med en uppgift som vi ska göra själva eftersom vår vikarie har fått tjänst på samhällsprogrammet så han dissade oss:P Men nu är det fram till påsk och sen är det ingen mer biologi:D Som vanligt var det orkester och då körde vi massa roliga låtar:D Hej svejs!

Kommentera här: