dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äntligen har jag fattat!

Tjenna!

Idag har det inte hänt något speciellt i skolan, hade svenska, engelska och biologi:) I morse när jag gick till bussen hittade jag en kabel som låg på vägen när jag gick över:P En avskuren kabel, mitt på vägen:P När jag åkte bussen och halvvägs såg jag en hund som precis gick ut från en affär med mat i munnen:P Maten var fortfarande i förpackningen som var en påse, typ falukorv eller något:P Hussen till hunden gick några meter bakom med matkassar i handen, de var väl på väg mot bilen men hunden alltså:P Den var ju bara för söt:)



Efter skolan har jag spelat med orkestern:D Min lärare är sjuk så det var bara fiolläraren som var där och hennes kommentarer är ju roliga:P Jag tycker synd om hennes yngre elever för de fattar nog inte vad hon menar, det är knappt så att jag fattar:P Det är jätteologisk, jag fattar men de stackars små kan ju bara inte fatta;) Sedan har jag pluggat till biologiprov och nu fattar jag hela kromosomgrejen:D Har inte fattat det förens nu och vi har hållit på med det i flera veckor:P Jag fattar:D Duschen nu och snart sängen, sov så gott! :D

Kommentera här: