dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Om exakt ett år tar jag studenten!

Tjennixen!

Nu är den sista riktiga skoldagen klar för denna terminen:D Det börjades med att lyssna på svenskredovisningar, dock somnade jag nästan men jag lyssnade i alla fall:) Som lunch fick vi pannkakor och glass:D Efter ett hål hade vi religionsprov om islam och vissa frågor var väl svårt formulerade:P



Efter skolan åkte jag hem och gick till mitt sommarjobb så att jag fick reda på lite saker, vilka tider osv:) Där träffade jag Lisen som har sin praktik och jag träffade också min första ridlärare:D Jag började där när jag var tre tror jag och slutade när jag var 10 eller något:P Hon kände igen mig och gissade rätt namn:D



När jag kom in till stan igen skulle jag övningsköra och det gick bra:) Lite roliga historier i bilen bara:P Här hemma har jag bakat två kladdkakor till vänerstudenterna imorn:) Om exakt ett år är det jag som tar studenten, 12 juni 2013:D Längtar men ha det bra!

Kommentera här: