dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trevligt bussällskap!

Tjenna!

Idag vaknade jag upp med mindre ont i nacken:) Dock kunde jag inte övningsköra på morgonen men jag hade en tid på eftermiddagen också så den satsade jag på istället:) Jag pluggade körkortsteori istället och idag är det tio dagar kvar till jag ska göra provet:) Vid lunchtid var jag bjuden att äta hos mormor och morfar:) Senare åkte jag inte till stan för att övningsköra men innan gick jag till Adam en kort stund för att lämna tillbaka busskortet jag lånade:) Mitt fritidskort har varit på vift och gått sönder så nu fick jag ett nytt hemskickat till mig igår:D Idag fick jag vykort från Maja, Emma, Vivian och Monica för de har varit i Paris:)
 
 
Efter övningskörningen träffade jag Elin på bussen som spelat fiol i orkestern och hon ska gå natur på min skola, i mitt hus så då kommer jag träffa henne:D Det är massor som ska gå natur som jag känner och det är människor som är trevliga så det passar bra:D De är uppe fem eller sex personer nu som jag vet:D Har fortfarande lite ont i nacken och igår kväll var jag tvungen att komma in till mamma och pappa för jag kunde inte lägga mig ned i sängen så jag fick massa stödkuddar runt om nacken så jag kunde sova:) Hoppas det inte behövs inatt men vi ses och ha det så bra:)

Kommentera här: