dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Underworldmaraton!

Tjabba tjenna!

I fredags som var den förste juni hade jag inte så många lektioner:P jag var tvungen att åka till skolan ganska tidigt för jag fick inte vara hemma men då satt jag och pratade med de andra i klassen som var tvungna att gå på matten:) Efter maten fick vi reda på lite betyg och sen hade vi kemilabb och då jobbade jag med Niklas:) Vi skulle blanda en natriumkloridlösning alltså salt och vatten men först skulle vi räkna ut hur mycket salt vi skulle hälla i så det blev lite matte först:P Vi blev klara först så vi fick en ganska lång rast efteråt:)



På fysiken jobbade vi på som vanligt och på labben skulle en person hoppa på en platta och den andra skulle mäta med en grej så det blev en graf på datorn:) Med hjälp av grafen skulle man lista ut hur högt jag hoppade och hur länge:P Det blev 26 cm i 0,46 sekunder:)



Efter skolan skulle vi ha filmkväll, alla vi eller det blev nästan alla:) Vi tittade på Underworld, Underworld: Evolution, Underworld: Rise of the Lycans och Underworld: Awakening:) Jag råkade somna den sista kvarten eller halvtimmen:P Jag la mig vid halv tre på natten och visste att jag behövde gå upp vid åtta på morgonen men ha det gött!

Kommentera här: