dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista skoldagen vårterminen 2012!

Helloj!

Nu var det längesedan men jag har tyvärr inte orkat vissa dagar:) I alla fall så börjar vi med torsdag och då hade jag ingen skola:D Alla lektioner var inställda eller så behövde man inte komma för att man redan gjort allt:P Men jag var i stan ändå:P



Jag övningskörde och det gick bra som vanligt, bättre och bättre för varje gång:) Men jag skulle titta under motorhuven och lära mig vad som finns där så nu har jag lärt mig lite nya grejer:P Efteråt gick jag till skolan, till skåpet och la alla mina grejer i en kasse eftersom jag måste lämna tillbaka mitt skåp:) Jag var tvungen att säga farväl till mitt skåp, 1278:) 



Allt jag hade med mig i den fulla ICA-kassen vägde 12 kilo så det var jättetungt att släpa på det:P Tur att vi var lediga så att ingen såg mig;) Sen tittade jag bara på TV och längtade tills det skulle bli sommarlov:) Ha det gött!

Kommentera här: