dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista loggkalendern!

Gokvällen!

Idag har det varit en dag som jag grejat med min nya loggkalender som är den sista nu när jag ska börja trean:D Tänk att jag går sista året i skolan snart, inte långt kvar:P Det sista året kommer säkert gå jättefort så jag ska verkligen ta vara på den sista tiden med den underbaraste klass jag har haft hittills:D Jag har även tittat lite på TV och ätit lite av min Milka:D Den godaste chokladen som någonsin har tillverkats:D
 
 
 
Jag har gjort ett litet schema över tiderna jag har på sommarjobbet för jag har alltid olika tider varje dag så mamma ville veta också:P Jag har skrivit i födelsedagar, påminnelser och jobbtider i min nya kalender nu:) Jag har även gjort klart framsidan/baksidan och gjort små collage som finns i kalendern och då är det bilder från fotografisk bild, kompisarna, klassen, Fårö och cellobilder:D Det blev jättebra så nu ska jag inte glömma någon och de kommer säkert få mig på bra humör om jag sitter på en tråkig lektion:P Men snart ska jag sova och ni ska sova riktigt gött idag:)

Kommentera här: