dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Riskettan, avklarad!

Hejsan!

Idag gick jag upp tidigt igen:P Först skulle jag till Adam och hämta en grej och sen vidare till Julia och lämna fritidskortet för hon skulle låna det:) Sen gick jag till körskolan och idag var det riskettan:) Vi var sex personer plus en amerikanare plus tolk:P Körskoleläraren berättade om krocken idag igen:P Fast då sa han bara att det var den andre körskoleläraren som råkade ut för det och inte jag men jag tror han fattade själv att jag inte ville det:) Det har gått en månad och fyra dagar sedan jag krockade nu:)



När jag kom hem igen satte jag mig ute i solen på altanen och pluggade körteori för första gången:P Satt där tills huset skymde solen:P Känner mig lite smått sjuk:( Har jätteont i halsen och är lite småtäppt i näsan men det är bara vila, värme, vätska som gäller så snart är jag frisk och jag känner mig redan lite bättre:) Har druckit drygt en liter saft:P Men nu ska det sovas så sov så gott:)