dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ont i halsen och jobbigt att svälja!

Heej!

Idag har jag varit sjuk, har haft jätteont i halsen och det är jättejobbigt att svälja men det har blivit bättre under dagen:) På eftermiddagen var pappa och jag iväg och köpte en present till mamma som fyller år idag men hon och syrran är i Grekland nu och kommer inte förrän imorn:) Efter maten gick jag och köpte glass, Ben & Jerry's:D



Jag och pappa har retat syrran för vi ska laga mat när de kommer hem så vi har sagt att det ska bli fiskpinnar och mos:P Lite roligt men jag hämnas för hon tog mammas mobil och smsade med mig så att jag skulle göra massa konstiga saker och att det var mamma som hade sagt det, hämnd ljuva hämnd:) Jag övningskörde idag till affären och senare åkte vi till ICA och handlade mat:) Jag och mina Ray-Ban:D Sov så gott och vi ses imorn:D

Kommentera här: