dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nackspärr, fruktansvärt ont!

Hejsan!

Idag när jag sov och skulle vända på mig så brakade det till in nacken. Det gjorde jätteont och kunde inte röra mig:( Så där låg jag i sängen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till... Jag försökte ringa mamma men hon svarade inte så då fick jag lite mera panik... Men ett "bit ihop och gå upp ur sängen" fick mig upp ur sängen:)
 

Har haft en halsduk på mig hela dagen:P Idag har jag då suttit/legat i soffan och pluggat körkort:) Dock är det svårt att koncentrera sig när man har jätteont vad man än gör men nu är i alla fall ännu ett test avklarad:) Bara ett test kvar av fyra och sen kan jag göra om testerna tills jag får alla rätt:) Inte långt kvar till provet men nu ska jag snart lägga mig, om det går;) Sov så gott!

Kommentera här: